تولدت مبارک علیرضا جان

اتاقی برای زندگی آینده

من و شوهرم

 

 

نمی دونی چقدر دوست داشتم در کنارت بودم ..

نه فقط روز تولدت ... واسه همه شب و روزای عمرم ...

تولدت مبارک عشقم ... امیدوارم امسال به همه آرزوهات برسی ...

شب تولدت خلوت خودم جشن تولد میگیریم .. با هم ... من و خیال تو !!!!

 

 

 

 

اینم کیک تولدت عشقم ...

زود باش شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی ...

 

 

 

 

 

یعنی میـــشود...؟

روزی...

روی همین صفحه

بنویسم...آمد که بماند...؟

تبریک دست خالی من را با سخاوت بی حدت بپذیر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 14 شهريور 1391برچسب:,ساعت 13:52 توسط .....| |

Design By : nightSelect.com